Friday 22 November 2013

Kamu,








Kawan, tolonglah berhenti anggap diri kamu lemah. Kita semua manusia. Ada kelebihan dan kelemahan masing-masing. Kita sama. 

kurang ilmu agama, bukan alasannya. Ilmu Allah tu tak pernah habis. Yang penting usaha. Ilmu yang sikit, kalau disertai dengan amal, itu lebih baik. Apa guna banyak ilmu, tapi tak beramal. Kan? Mungkin kau beramal, dengan ilmu kau yang kau kata sedikit itu. Sekarang, kau lebih hebat :)

Aku percaya. Satu hari nanti, kau akan muncul, jadi seseorang yang hebat. 

Hebat peribadi. Hebat ilmu agama. Hebat hubungan dengan Pencipta. 
Biiznillah. InsyaAllah. Amin.




-- Psst, kalau aku percayakan kau. 
Kenapa tidak kau percaya dengan kebolehan diri kau? 





Semoga terus-terusan berjaya, Kawan. 
Aku ada, sokong kau dari jauh. 
Kecuali kalau Allah tarik nyawa aku lah. Waktu tu, takboleh buat apa dah. (Y)



--' kalau kau terasa.
Post ni memang aku tuju untuk kau. 
Eh? :D









No comments :

Post a Comment